Al. KEN 47/U15, 02-797 Warszawa NFZ: 22 403 52 10
Usługi prywatne: 22 120 20 60 Operacje da Vinci: 22 120 20 61 Szpital Mazovia Częstochowa: 34 334 33 50

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Poniżej zamieściliśmy pytania, które najczęściej zadają nasi Pacjenci. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym zespołem.

  • W jakich godzinach i jaką drogą mogę zapisać się na wizytę/uzyskać informację?
    Na wizytę można się zapisać za pośrednictwem recepcji szpitala (tel. 22 403-52-10, info@szpitalmazovia.pl) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00.
  • Wiem, że muszę zostać poddana/y zabiegowi urologicznemu. Co powinnam/powinienem zrobić, aby wykonać go w państwa klinice?
    W celu rozpoczęcia leczenia w Szpitalu Mazovia należy zgłosić się na wizytę kwalifikacyjną z kompletem posiadanych badań. Termin wizyty należy ustalić w recepcji Szpitala (tel. 22 403-52-10, info@szpitalmazovia.pl).
  • Czy badania przed i po zabiegu będą wykonywane w Szpitalu Mazovia, czy będę musiał je robić poza szpitalem?
    Wszystkie badania laboratoryjne wykonywane są w Szpitalu Mazovia. Badania obrazowe wykonywane są w Szpitalu oraz we współpracujących zakładach diagnostyki obrazowej.
  • Co muszę zabrać do szpitala? Jak przygotować się do zabiegu?
    Zgłaszając się na zabieg do szpitala należy mieć przy sobie:
    – dowód tożsamości (w przypadku osoby niepełnoletniej dowód tożsamości powinien posiadać opiekun prawny towarzyszący małoletniemu pacjentowi)
    – wyniki badań dodatkowych (np.: RTG, USG, MRI, badania laboratoryjne) jeżeli lekarz zlecił ich wykonanie
    – przybory toaletowe i ręcznik
    – kapcie i pidżamę (najlepiej luźną, niekrępującą ruchu)
  • Czy w szpitalu odbywają się konsultacje anestezjologiczne przed zabiegiem?
    Każdy pacjent, u którego planowany jest zabieg operacyjny w znieczuleniu ogólnym lub przewodowym jest przed przyjęciem do szpitala konsultowany przez anestezjologa. Podczas konsultacji Pacjent dowiaduje się o planowanym sposobie znieczulenia, uzyska także odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące znieczulenia.
  • Czy mogę wybrać lekarza, który będzie mnie operował?
    Oczywiście – wybór lekarza operującego jest jedną z podstawowych zasad działalności Szpitala Mazovia.
  • Jak mogę się skontaktować z lekarzem, który mnie będzie operował – czy zawsze lekarz operujący dokonuje konsultacji przed zabiegiem?
    Lekarz operujący zawsze konsultuje Pacjenta przed zabiegiem, przedstawia mu planowany zakres operacji, omawia przebieg pooperacyjny, informuje również o możliwych powikłaniach.
  • Czy mogę wykupić sobie dodatkową całodobową opiekę pielęgniarską?
    Szpital Mazovia zapewnia całodobową, profesjonalną opiekę pielęgniarską. Pacjenci po zabiegach pooperacyjnych przebywają na monitorowanej sali pooperacyjnej z bezpośrednim nadzorem pielęgniarskim. Sale chorych są natomiast wyposażone w system komunikacji wewnętrznej umożliwiającej stały kontakt z personelem medycznym. Dlatego nie ma takiej potrzeby wykupowania dodatkowej opieki pielęgniarskiej.Jeżeli jednak dla własnego komfortu Pacjent decyduje się na wykupienie dodatkowej opieki pielęgniarskiej – istnieje taka możliwość.
  • Czy po operacji zajmuje się mną lekarz, który mnie operował czy ktoś inny?
    Lekarz, który operował pacjenta jest odpowiedzialny za jego leczenie przez cały pobyt w szpitalu. W godzinach nocnych nad Pacjentami pełni opiekę lekarz dyżurny, który w uzasadnionych przypadkach może wezwać lekarza prowadzącego.
  • Jak mogę sprawdzić, czy moje ubezpieczenie pokrywa koszty wizyty w przychodni szpitala Mazovia?
    W tym celu należy skontaktować się z przedstawicielem swojego ubezpieczyciela i upewnić się co do zakresu leczenia objętego ubezpieczeniem medycznym.
  • Jakie formy płatności akceptuje Szpital Mazovia?
    Szpital Mazovia akceptuje wpłaty gotówkowe i opłaty kartami płatniczymi/kredytowymi oraz przelewy bankowe.
  • Kiedy i w jaki sposób płacę za zabiegi?
    Na 3 dni przed planowanym przyjęciem do szpitala należy dokonać pełnej wpłaty w ustalonej wysokości.
  • Czy cena zabiegu obejmuje leki, które zostaną mi podane w trakcie zabiegu oraz w trakcie pobytu w szpitalu?
    Cena zabiegu obejmuje wszystkie leki podane w trakcie zabiegu. Jedynym dodatkowym kosztem jaki może się pojawić jest przetoczenie krwi w razie takiej konieczności. Koszt leków podawanych w trakcie hospitalizacji jest wliczony w koszt doby pobytu w szpitalu.
  • Czy wizyty kontrolne po operacji są w cenie zabiegu?
    Wizyta kontrolna, usunięcie szwów i konsultacja po otrzymaniu wyniku badania histopatologicznego są wliczone w cenę hospitalizacji.
  • Osoba, która musi być operowana, nie zna języka polskiego. Czy personel i lekarze posługują się językami obcymi?
    Personel Szpitala Mazovia posługuje się językiem angielskim i rosyjskim.
  • Czy mogę otrzymać dokumentację medyczną w języku obcym?
    Oczywiście, prosimy o zgłaszanie takiej potrzeby najpóźniej w dniu przyjęciu do Szpitala Mazovia.
  • Jestem diabetykiem/wymagam specjalnej diety – czy szpital zapewni mi odpowiednią dietę? Tak – w trakcie pobytu w Szpitalu można wybierać posiłki z pośród kilku rodzajów menu oraz diet.
  • Czy przy szpitalu jest parking dla pacjentów?
    Przy południowo-wschodnim rogu budynku KEN 47 znajduje się ogólnodostępny parking również dla Pacjentów Szpitala Mazovia. W przypadku transportu pacjentów niepełnosprawnych prosimy o wcześniejsze poinformowanie recepcji w celu zapewnienia asysty.
  • Jak wyposażone są sale chorych?
    Oddział Urologii posiada klimatyzowane jedno- i dwuosobowe sale chorych, wyposażone w elektronicznie sterowane łóżka, specjalistyczne meble medyczne i pełne zaplecze sanitarne. W każdej z sal pacjenci mają do dyspozycji telewizję kablową i dostęp do internetu.
  • Czy szpital ma podpisaną umowę z NFZ?
    Niektóre zabiegi urologiczne są wykonywane w ramach umowy NFZ w trybie tzw. hospitalizacji planowej. Szczegółowych informacji o rodzajach zabiegów refundowanych przez NFZ udzieli recepcja szpitala.
© Copyright 2024 SZPITAL MAZOVIA | Realizacja MH Marketing Polityka Cookies Polityka Prywatności
Fundusze Europejskie
Masz pytanie?
Napisz do nas
close
Potrzebujesz więcej
informacji?
Oddzwonimy do Ciebie

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jumo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Komisji Edukacji Narodowej 47/U 15, 02-797 Warszawa, tel. 22 403 52 10
    2. Dane będą przetwarzane w celu kontaktu telefonicznego na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
    3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
    4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
    5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
    6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
    7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.
    *Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jumo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Komisji Edukacji Narodowej 47/U 15, 02-797 Warszawa) jedynie do kontaktu ze mną.
    Zostaw numer
    oddzwonimy!